1. Realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych i e-mail marketingu (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube, LinkedIn i inne oraz newsletter).
2. Tworzenie treści i grafik do publikacji w social mediach oraz do newsletterów i powiadomień push (współpraca z zespołem graficznym).
3. Współtworzenie pomysłów na komunikację i kampanie, przygotowywanie materiałów zgodnie z ustaloną koncepcją.
4. Moderowanie społeczności prowadzenie dialogu z użytkownikami, budowanie relacji i zaangażowania.
5. Współpraca przy kampaniach reklamowych w social mediach (Meta Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads).
6. Przygotowywanie i koordynowanie wysyłki newsletterów oraz powiadomień push.
7. Współpraca z działami graficznymi, sprzedażowymi i analitycznymi w celu zapewnienia skuteczności działań.
8. Monitorowanie trendów, zmian algorytmów i nowości zgłaszanie rekomendacji dotyczących wdrażania nowych rozwiązań.
9. Analiza działań i raportowanie efektywności na podstawie kluczowych wskaźników.
10. Udział w zarządzaniu kalendarzem publikacji, newsletterów, pushy i harmonogramem kampanii.
11. Wspieranie działań wzmacniających wizerunek marki i jej obecność na platformach społecznościowych.
StPr/25/0982
data rozpoczęcia pracy od 19.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN